کد خبر : 21901
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:10
-

شیرگاه پایتختی به نام علی آباد

کارنامه فردا -احسان سلیمانی فعال رسانه ی و کارشناس گردشگری دریادداشتی گفت:شیرگاه، پایتخت مازندران، تنها نام علی آباد را به کول هایمان نکشیم.؛

شیرگاه پایتختی به نام علی آباد

به گزارش ندای مردم دو استان ،در یادداشت این فعال رسانه ی آمده است ؛شیرگاه،  را شاید دنیا میشناسد و ایران نگین جنگلهای مازندران را با نام علی اباد در سریالی بنام پایتخت شناخت!!..
بعداز این اتفاق می بایست در ساده ترین شرایط بازیگرانی که تا به آن روز مطرح نبودند، به مردم این شهر از عواید این برنامه حق رشد می دادند.
فرهنگ چندهزارساله مازندران، مهد رقص ها، نواها، آداب و رسوم ها، غذاها، سازها و پوشش ها، در مجموع، مهمترین بند کنواسیون ۲۰۰۳ ژنو  ، می تواند در این گذر غوغایی بپا نماید و از اینهمه تردد سالیانه جاده ای که فقط خاک برخاسته  از لاستیکهای ماشینهای سبک و سنگین، نصیب مردم این دیار می شود، فرصتی بسازد به ارزش نان و اشتغال، در ابعاد واقعی  و تاثیر گذار در دو صنعت گردشگری و فرهنگ، که امروزه نقش اول توسعه را در فاز چهارم تبدیل مارکت دنیا بعهده دارند.
بیایید از جاده شروع نماییم.. به نظرم میبایست بزرگترین فرصت جذب مسافران جاده ای را بیشتر بشناسیم.. و راهکارهای ایجاد ترمز برای مسافران را، در شهر شیرگاه ایجاد نماییم.. و سپس لکه هایی که  بعنوان جاذبه های شهر می شناسیم، ساماندهی و سازماندهی نموده و پکیج مارکتهای هوشمند را برای ایجاد یک چرخش در پولهای خرد گذری از این جاده، طراحی نماییم.. و لااقل موزه ای بنام سریال پایتخت در لوکیشنهای مطرح با مجسمه های سیلکونی را به گردن عوامل سریال بیندازیم.
کارگاه های کوچک را با مارکتهای برنامه گرا در فصول مختلف و شلوغ پایگذاری کنیم و بدانیم که از دو صنعت فرهنگ و گردشگری، این کارخانه های غول پیکر بدون سازه چگونه درآمد سازی نماییم..
دنیا پای در فصل چهارم توسعه خود توسط صنایع خاکستری نهاده است، که شیرگاه یکی از بزرگترین این کارخانه ها در دنیاست.
بیاید از بزرگان و محققین مارکتهای این صنایع خواهش کنیم به شهر ما هم پای بگذارند..
ربات مارکتها، در ماموریتهای تبدیل مارکت دنیا  و اینفلوئنسر مارکتها با شیوهای کارگاه های کوچک، کالای مکمل صنعت گردشگری یعنی کلای فرهنگ را در اختیار خود گرفته اند.
ساخت سایتی متمرکز برای کد دار نمودن مراکز خدمات و غیره می تواند توسعه را در این شهر مهندسی نماید.
بیاید از شیرگاه، پایتخت مازندران، تنها نام علی آباد را به کول هایمان نکشیم.
و برای مردم سخت کوش این دیار بهترین ها را رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.