کد خبر : 21234
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 18:42
-

کشف بیش از ۱۷۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک

کارنامه فردا-جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۷۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس هرمزگان خبر داد .

به گزارش کارنامه فردا-سرهنگ سید علی میراحمدی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر که مقادیری مواد را که از شرق کشور وارد و در منزل خود در استان هرمزگان دپو کرده اند به سمت بندرعباس بارگیری کنند.

وی افزود : با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه ماموران هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان برای اجرای عملیات دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد .

 این مقام انتظامی اضافه کرد با هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه مواد مخدر استان سمنان چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان به منزل قاچاقچیان اعزام شدند .

وی به انجام عملیات غافلگیرانه و موفق پلیسی توسط ماموران اشاره کرد و اظهار داشت : در این رابطه ۲ نفر دستگیر و طی بازرسی منزل ، قاچاقچیان ، ۱۷۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدرتریاک کشف شد.  جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر مبارزه بی امان پلیس با قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست با اعلام هر گونه اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد ایفای نقش کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.