کد خبر : 20531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 14:29
-

اوج رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت در حوزه های دینی، ارزشی و قرآنی است

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوج رسالت و فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را زمینه سازی برای اجرای برنامه های دینی و ارزشی، نهضت عاشورا و سیره ائمه اطهار (ع) دانست.

به گزارش  کارنامه فردا ، حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی در نشست شورای سیاست گذاری سوگواره بین المللی “امت امام حسین (ع)” در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اهداف و رسالت واقعی برگزاری این گونه برنامه ها تصریح کرد: جا دارد کل اعتبارات این وزارت خانه برای فعالیت های مرتبط با سیدالشهدا (ع)، فعالیت های قرآنی و … شود.

وی متذکر شد: برای اثرگذاری فعالیت های این وزارت خانه باید برنامه ها و فعالیت ها را به سیره ائمه اطهار (ع) و تقویت مبانی دینی و ارزشی گره بزنیم تا فعالیتی فرهنگی اثرگذار را به جامعه ارائه دهیم.

حاجی ملامیرزایی، نشست شورای سیاستگذاری سوگواره بین المللی امام حسین (ع) را نشستی برای آسیب شناسی دانست و گفت: برای اثرگذاری بیشتر لازم است تا طرح تفصیلی این رویداد تدوین و ارائه شود و از منابع مختلف برای مشارکت در این رویداد تلاش شود.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر لزوم توجه به نام این برنامه که آیا سوگواره باشد یا رویداد ادامه داد: سیره حضرت سیدالشهدا (ع)، سبکی مناسب برای زندگی اسلامی و ایرانی است و این سیره می تواند تمام ویژگی ها و خصایص یک ملت قرار گیرد.

این نشست با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیر رادیو معارف و نیز شرکت وبیناری مدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم و سایر کارشناسان برگزار و در خصوص چگونگی برگزاری سومین دوره سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.