کد خبر : 20258
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 18:49
-

رویداد رسانه ای «جام امید» در استان سمنان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برگزار رویداد رسانه ای جام امید در این استان خبر داد و گفت: این رویداد در نیمه دوم دی ماه ۱۴۰۲ در سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش کارنامه فردا،محمود احمدی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان اظهار کرد: رویداد «جام امید» با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت های استان سمنان در بخش های علمی، دانش بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایربخشها با هدف امید آفرینی در بین اقشار مختلف جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهادخدمت رسانی، جهاد امیدآفرینی نیمه دوم دیماه ۱۴۰۲ در سمنان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه استان سمنان با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، استانداری سمنان و… از رسانه ها و فعالان مجازی جهت شرکت در رویداد «جام امید» دعوت به عمل می آورد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان بیان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی و تیم های؛ سه نفره، پنج نفره از تاریخ ۱۹ لغایت ۳۰ آذرماه اسامی خود را به سازمان بسیج رسانه این استان اعلام کنند.
احمدی گفت: در این رویداد فعالان رسانه ای و فضای مجازی به مدت ۲۴ ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران مذکور به اصحاب رسانه و طرح سوال و انجام مصاحبه های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه ای و انتشار سریع و حرفه ای آن به نمایش بگذارند.
وی افزود: محتواهای تولید شده ی رسانه ای توسط هیئت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می شود و این عزیزان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان خاطرنشان کرد: جام امید در قالب تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر ، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می شود.
احمدی عنوان کرد: شاخص های ارزیابی آثار نیز شامل؛ حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان است.
وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۷۳۱۸۶۳۳و ۰۲۳۳۳۴۳۴۳۲۸ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است از پوستر رویداد رسانه ای “جام امید “در پایان اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان و با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سردار شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) رونمایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.