کد خبر : 20090
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 15:45
-

تلاش برای ارتقای مطالعه، تلاشی مقدس برای تضمین یک ملت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، کتاب را دستورالعمل مکتوب اندیشمندان حال و گذشته برای کمال بشری دانست و گفت: تلاش برای ارتقای مطالعه، تلاشی مقدس برای تضمین یک ملت است.

به گزارش کارنامه فردا ،فرشید فلاح عصر جمعه در آیین اهدای تندیس پایتخت کتاب ایران به مردم استان سمنان که با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد گفت: در اجرای سیاست دولت سیزدهم مبنی بر عدالت فرهنگی هم افزایی و باور به نیروی عظیم ملت، یکایک مردم و مسئولان سمنان دست در دست هم داده ایم تا ستاره های درخشان برای سپهر پهناور علم و فرهنگ ایران و جهان از لابه لای صفحات کتاب به ارمغان آوریم.

وی ادامه داد: نهادهای دولتی به محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های مردمی با محوریت مجموعه آرمان روشن، مسیری اعتماد و اتحاد ترسیم کردند تا شاهد به ثمر نشستن شعار “سمنان به اضافه کتاب پیش به سوی آینده درخشان ایران اسلامی” باشیم که در این روز تاریخی به پایتخت کتاب ایران رسیده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان تأکید کرد: با یاری خدا این مسیر تا تحقق کامل طرح های پیش بینی شده و دستیابی مجدد ایران به جایگاه پایتخت کتاب جهان استمرا خواهد داشت.

این مراسم با حضور استاندار، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،سفیر عربستان در ایران و جمع کثیری از مسوولان فرهنگی و اجرایی و اهالی فرهنگ  و ادب در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.