کد خبر : 198
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 22:26
-

کیفیت و محتوای برنامه ها باید در حد شأن و منزلت ایثارگران باشد

در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ایثارگران ادارات خوزستان بر افزایش کیفیت برنامه ها تأکید شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: در برنامه ریزی

در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته ایثارگران ادارات خوزستان بر افزایش کیفیت برنامه ها تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: در برنامه ریزی برای بزرگداشت مناسبت های مربوط به ایثارگران باید آنچه در حد و منزلت ایثارگران است مورد نظر باشد و کیفیت محتوایی برنامه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فرجیان با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستند اظهار کرد: باید از تمام ظرفیتها و امکانات در جهت ترویج و انتقال فرهنگ مقاومت ، پایداری و فداکاری این عزیزان بهره جست و با آگاهی و شناخت در جهت انتقال آن به نسل های آینده آنگونه که مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری است استفاده کرد.
مدیر کل بنیاد خوزستان افزود: پایداری و استقامت آزادگان عزیز در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه های جاودان و ماندگار شد که این امر در طول تاریخ بی نظیر است.
مهندس فرجیان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و سالروز حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز برنامه ریزی برای گرامیداشت این مناسبتها و ارائه طرحها و پیشنهادات ادارات استان بمنظور طرح و بررسی در جلسه بعدی را عنوان کرد.
در ادامه این جلسه دکتر فروغی نیا جانباز و مدیر موسسه پیام آزادگان خوزستان با تاکید بر اینکه امروز تبیین فرهنگ مقاومت، پایداری و اسارت، امرى حیاتى براى جامعه و بویژه قشر جوان و نوجوان است، گفت: روحیه ایثار و فداکاری آزادگان مسئله ایست که نباید فراموش شود و باید وظیفه خود بدانیم که در هر پست و مقامی که هستیم این فرهنگ را پاس بداریم.
در این نشست همچنین مهندس ذراتی مشاور امور ایثارگران استاندار خوزستان نیز ضمن سخنانی همکاری تمام ادارات بویژه شهرداریها و فرمانداری ها و برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان در سطح ادارات را مورد تأکید قرار داد.
در جلسه هماهنگی و تدوین برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان ، هفته دفاع مقدس و حادثه ۳۱ شهریور اهواز دیدار با آزادگان استان ، سخنرانی ائمه جمعه و خاطره‌گویی آزادگان در مراسم نماز جمعه، حضور آزادگان در برنامه‌های صدا و سیما، تبلیغات محیطی در ادارات و معابر شهری، روایتگری جمعی از آزادگان و پیام‌ آوران ایثار ، دیدار با مقامات استان، برگزاری مسابقات فرهنگی ، تجلیل از ایثارگران ادارات، تشکیل ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهدای ترور، برگزاری مراسم ویزه ۳۱ شهریور، نصب یادمان شهدای تروریستی، غبار روبی گلزار شهدا و… طرح و بررسی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.