کد خبر : 19742
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 12:01
-

گفتار، کردار، مسولین همچون سیره و سـلوک رسول وحدت آموزنده، راه‌گشا و هدایت‌گر باشد

مدیرمسئول پایگاه خبری ندای مردم گفت:گفتار، کردار، مسولین همچون سیره و سـلوک حـضرت محمد آموزنده، راه‌گشا و هدایت‌گر باشد.

به گزارش کارنامه فردا ،در یادداشت این فعال  رسانه ی و اجتماعی آمده است :هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی وتحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است.

به برکت میلاد نور، پیام آورتوحید، رسول وحدت، حضرت محمّد (ص) بودکه با بعثت خویش، شعار برادری و پیمان اخوت را برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

هفته وحدت رویش و ثمره انقلاب اسلامی به راهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نماد همبستگی آحاد مسلمانان است؛ بدون شک با اتحاد امت اسلامی و پیروی از فرامین الهی و سیره نبوی، پیشرفت مسلمانان در عرصه‌های مختلف شکل خواهد گرفت.
سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) نقطه عطفی در تاریخ اسلام است؛ چرا که محمد مصطفی (ص) در زمانه ای قدم به جهان هستی گذاشت که جهل، خرافات و تعصبات قومی و قبیله ای فضای جامعه را فرا گرفته بود و تولد پیامبر اکرم (ص) نور امیدی بود که نهال خرد، دانش، مهر و عاطفه را در جامعه آن روز کاشت و سرانجام این نهال در سال‌های آینده به بار نشست.

پیوند قلبی، معنوی، اجتماعی و حتی سیاسی اهل تشیع و تسنن در داخل کشور سالهاست که نقشه های شوم بدخواهان اسلام را برای تفرقه افکنی در میان مسلمانان نقش بر آب کرده و بی گمان دشمن سرخورده و مایوس، سراغ منافذ احتمالی دیگری را می گیرد تا ویروس وار، در بدنه امت اسلامی خدشه وارد کند؛ لذا در همه احوال باید یکپارچگی و همدلی موجود در کشور را همچون ثروتی بی بدیل و تمام نشدنی حفظ کنیم.

باید برای ارائه الگوی موفق از اتحاد اسلامی به دنیا و بخصوص کشورهای مسلمان، مثل همیشه جامعه ای یکدست و یک صدا و عاری از اختلافات دینی و مذهبی را به نمایش بگذارد و از این منظر، باید نعمت امنیت و آرامش را مغتنم و محترم شماریم و مولفه ها و شاخص های وحدت آفرین را قدر بدانیم.

ولادت امام جعفر صادق (ع)قطعا  سرآغاز عصری بود که نهضت علمی و فرهنگی بزرگی شکل گرفت و این امام  با برگزاری مجالس درس و آموزش معارف اسلامی، سیاسی و اجتماعی توانست شاگردان زیادی را تربیت کند و با زدودن تحریف و شبهات دروغین بدخواهان، در تثبیت و تداوم درخت پربار فرهنگ و تمدن اسلام نقش محوری ایفا کند.
در پایان تولد پیامبر مهر و مهربانی و موسس مکتب شیعه جعفری را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم با تأسی به سیره این بزرگواران و لطف حضرت حق، توفیق خدمت رسانی به هموطنان شریف ایران اسلامی بیش از گذشته نصیب ما شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.