کد خبر : 19577
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 16:44
-

کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق درشاهرود

 فرمانده انتظامی شاهرود از کشف بیش از یکصد هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد

سرهنگ ” علیرضا شائینی ” در گفت وگو با خبرنگار کارنامه فردا ، با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر پخش و توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهرستان شاهرود گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند .

سرهنگ شائینی از کشف ۶۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و افزود : کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند .

وی ادامه داد : در همین راستا ، ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی یک دستگاه تریلی در محور شاهرود – مشهد ، ۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در مجموع ارزش کالاهای مکشوفه را ۴ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد : مردم می تواند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.