کد خبر : 19385
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 16:23
-

با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۷۸۸ میلیارد ریال بهره برداری از پروژه‌های ارتباطی استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره برداری پروژه های ارتباطی استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۷۸۸ میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت خبرداد.

بهره برداری از پروژه‌های ارتباطی استان سمنان با سرمایه گذاری بالغ بر 2788 میلیارد ریال در هفته دولت

به گزارش کارنامه فردا ، سید یاسر حسن پور با اشاره به اینکه پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان به‌صورت متوازن  و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بر داردافزود  ایجاد باجه های بانکی روستایی، تاسیس و ارتقای سایت های تلفن همراه در استان، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها(FTTX)، خرید تجهیزات و به روزرسانی شبکه سوئیچینگ بین شهری و بین الملل زیرساخت و حمایت از شرکت های دانش بنیان فناوری اطلاعات از جمله پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.
وی اذعان داشت : از مزیت های اصلی طرح های اجرا شده می توان به افزایش کیفیت خطوط اینترنت پر سرعت پهن باند ثابت (FTTH)مشترکین در استان، ارتقاء و بهینه سازی شبکه تلفن همراه در روستاها، بهبود کیفیت خدمات دیتا و استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سوئیچ ثابت و افزایش کیفیت و توسعه خدمات دیتا اشاره کرد.
حسین پور بیان کرد : توسعه ارتباطات و زیر ساخت ها درحوزه فناوری باید منجر به دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات ، اینترنت پرسرعت پهن باند، اشتغال ، ثروت و رونق تولید در استان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.