کد خبر : 19071
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 13:57
-

یادداشت هفته

مسولین بجای پاسشگری پاسخگو باشند/یکی از راه های  توسعه کارخانجات صنعتی داشتن  پیوست فرهنگی است

مدیر مسئول پایگاه خبری کارنامه فردا یکی از راه های  توسعه استان را داشتن  پیوست فرهنگی برای کارنجات صنعتی  دانست

در این یادداشت آمده است ؛ابراهیم پورتقی  در این یادداشت با اشاره به اهمیت کار اطلاع‌رسانی، بیان کرد: مهمترین پیشرفت در عصر تکنولوژی  مربوط به پیشرفت در حوزه اطلاع‌رسانی بوده است.
وی  یکی از سخت‌ترین کارها در جامعه  کار رسانه‌ای عنوان کرد و گفت : زیرا این شغل یکی از پر استرس ترین حرفه  است.
صاحب امتیاز پایگاه خبری ندای مردم اضافه کرد : برای حمایت از خبرنگاران خلاءهای قانونی وجود دارد که باید آنها را با استفاده افراد خبره و کارشناسان در میدان عمل حل کرد زیرا پاسداشت فکر و اندیشه خبرنگاران وظیفه هر مسئولی  است.
پورتقی با اشاره به یکی از اقدامات استاندار سمنان وسایران سکاندار استانها کشور  احیای ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی راکد از مهمترین اقدامات بشمار می آید،خاطرنشان کرد :به علت اثر بخشی در تولید محتوا اجرای تور رسانه ی هیچ منفعتی  ندارد.

وی با طرح این سوال که در صورت هرگونه حوادث در اجرای  تور های رسانه ی از مبدا تا مقصدآیا مصوبه  شورای اطلاع رسانی مسولیت آن را بعهده خواهد گرفت.

پورتقی به دیگر  مشکل اساسی در تور رسانه ای  را عدم پاسخگویی مسئولین به فعالان این عرصه بیان کرد گفت: پرسشگری از وظیفه ذاتی رسانه محسوب می شود (که نمونه آن متاسفانه در تور  اخیر صنعتی منجر شده است )

مدیر مسئول پایگاه خبری کارنامه فردا یکی از راه های  توسعه استان را داشتن  پیوست فرهنگی برای کارنجات صنعتی  یک امر ضروری دانست وگفت : تا زمانی که نگاه فرهنگی نداشته باشیم مشکلات پابرجا است.
وی اصل پاسخگویی مسئولان و پرسشگری خبرنگاران را مهم دانست و گفت: رسالت خبرنگاران پرسشگری و مسئولان پاسخگویی است و اگر این نگاه شکل بگیرد، انتظارات مردم برآورده می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران باید ضعف‌ها را تذکر دهند، تا مسئولان راه را درست برود، مسئولان حتماً باید نقشه راه داشته باشند تا بتوانند در مسئولیت‌ها موفق باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.