کد خبر : 18961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 9:56
-

سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند “کویر و زندگی” برگزار می شود

سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند "کویر و زندگی"، به میزبانی شهرستان طبس، برگزار می شود و هنرمندان می توانند تا سی ام مرداد 1402، آثار خود را، از طریق درگاه جشنواره، به نشانی TabasArt.ir ارسال کنند.

به گزارش کارنامه فردا ، چشم اندازهای زیبای طبیعت کویر، انسان، زندگی و کویر، آداب و رسوم ، جشن و مراسم آیینی در نواحی کویری، نگاه هنرمندانه به ویژگیهای خاص معماری مناطق کویری، روشهای توسعه پایدار، مبتنی بر گردشگری با توجه به ویژگی های منحصر به فرد کویر، توجه به ویژگیهای منحصر به فرد محیط زیست، تنوع گیاهی و جانوری در مناطق کویری، نگاه هنرمندانه به روشهای سنتی (قنات) و نوین بهره وری از آب در مناطق کویری و هر اثری که بیانگر فرهنگ، روح زندگی و زیبایی و شکوه کویر باشد؛ از محورهای سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند “کویر و زندگی” است.

سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند "کویر و زندگی" برگزار می شود

آخرین مهلت دریافت اثر ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ است، که هنرمندان می توانند با مراجعه به درگاه جشنواره، به نشانی TabasArt.ir ثبت نام و آثار خود را، در دو بخش عکس و فیلم مستند، ارسال کنند.

پیش از این، اولین جشنواره سراسری “عکس کویر و زندگی” در سال ۱۳۹۴ و دومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند “کویر و زندگی” در سال ۱۴۰۰ و با دریافت مجموع بیش از ۴ هزار عکس از ۵۴۸ هنرمند و۵۷ فیلم مستند، از ۵۰ فیلم‌ساز، برگزار شده است.

سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند “کویر و زندگی” با مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و به میزبانی شهرستان طبس برگزار ‌می شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.