کد خبر : 18816
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 18:34
-

مطالعه و تولید اثر هنری در خصوص سیره ائمه اطهار (ع) همواره باید مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، داستان نویسی در زمینه سیره رضوی را نوعی ابراز ارادت به امام مهربانی‌ها دانست و گفت: مطالعه و تولید اثر هنری در خصوص سیره ائمه اطهار (ع) همواره باید مورد توجه باشد و برگزاری جشنواره‌های هنری نیز استمرار داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان  رضوی (کبوتر حرم) در تالار مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان اظهار داشت: برجسته‌سازی معارف اهل بیت (ع) با تولید آثار هنری در قالب‌های مختلف مانند داستان، رمان، قصه و شعر، همواره باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به معارف رضوی مسیر رسیدن به سعادت را هموار می‌کند و ترویج فرهنگ رضوی اقدامی ارزشمند است متذکر شد: بخش‌های مختلف از قرآن کریم با شیوه هنر داستان‌نویسی رویکرد پندآموزی دارد و استفاده از داستان یک روش مناسب در ترویج فرهنگ رضوی است.

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم” روز شنبه با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص نظام، سعیدی زاده مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)ریال استاندار سمنان و جمعی تاز مسوولان و اهالی فرهنگ و ادب در سمنان برگزار شد و در آن از برترین های این جشنواره در بخش های داستان کوتاه و طرح رمان تجلیل شد.

برای این دوره از جشنواره ۵۷۸ اثر از ۳۸۳ نویسنده سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده و هیات داوران برترین های این جشنواره را در بخش های مختلف انتخاب و معرفی کردند.

خبر نگار راضیه علیرضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.