کد خبر : 18767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 17:43
-

حفظ و نگهداری محیط‌زیست باید با اهتمام ویژه مورد توجه باشد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، گفت: همراه با رونق صنعت، حفظ و نگهداری محیط‌زیست باید با اهتمام ویژه مورد توجه باشد.

به گزارش کارنامه فردا،پرویز فتاح روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کارخانه در حال احداث ایران تایر در شهرستان مهدیشهر، از مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان، با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، افزود: املاک بنیاد مستضعفان باید در جایی هزینه شود که به نفع مردم باشد و آحاد جامعه از منافع اجرای طرح برخوردار شوند.

پرویز فتاح | خبرگزاری فارس

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی واحد تولید لاستیک خودرو به عنوان یکی از مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان در مهدیشهر، گفت: مولدسازی دارایی‌های راکد و بدون بازده مانند این طرح، از جمله اقداماتی است که می‌تواند به توسعه و آبادانی کمک کند.

وی تاکید کرد: اقدامات در راستای راه‌اندازی واحد لاستیک‌سازی در مهدیشهر تسریع شود تا در مرحله دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان این طرح وارد مرحله جدید شود.

فتاح تصریح کرد: تامین نیروی انسانی برای این واحد صنعتی با اولویت افراد بومی مورد توجه ویژه باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل و ملاحظات محیط زیستی استان سمنان در خصوص راه اندازی مجموعه ایران تایر، مورد تاکید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز هست و نظارت ها برای رعایت چارچوب و استانداردهای محیط زیستی با دقت انجام می شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، گفت: همراه با رونق صنعت، حفظ و نگهداری محیط‌زیست باید با اهتمام ویژه مورد توجه باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.