کد خبر : 18697
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 12:32
-

شکارچیان ١٨ راس بز و قوچ در دامغان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری اعضای باند شکار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد که اقدام به شکار ١٨ راس بز و قوچ وحشی کردند.

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ سیدرضا علوی روز یکشنبه به رسانه ها گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چندنفر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دامغان در حال سلاخی کردن چند راس شکار غیر مجاز هستند ، به قید فوریت ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی های لازم به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض حضور پلیس در محل ۲ نفر متواری شدند ، افزود : شکارچی اصلی با شلیک به موقع ماموران زمین گیر شد و در بازرسی از منزل وی سه راس بز و قوچ وحشی در حال سلاخی شدن به همراه یک دستگاه موتورسیکلت تریل غیرمجاز ، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ و متعلقات مربوطه را کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی پلیس ، به همدستی با هشت نفر دیگر اعتراف کرد و گفت : با مشارکت دوستانش در مجموع ۱۸ راس بز و قوچ وحشی را در طول چند ماه به صورت غیرمجاز شکار کردند.

سرهنگ علوی از شناسایی و دستگیری تمامی متهمان دخیل در این پرونده ، طی چندین عملیات ضربتی جداگانه خبر داد و اضافه کرد : تمامی ۹ نفر شکارچی غیر مجاز با دستور مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی دامغان گفت : افرادی که به هر طریقی اقدام به شکار غیرمجاز حیوانات وحشی می کنند ، طبق قوانین زیست محیطی با آنان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و شهروندان علاقه مند به محیط زیست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.