کد خبر : 18606
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 17:00
-

امنیت خط قرمز پلیس است

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ ” سید علی میر احمدی ” در مراسم صبحگاه عمومی با تبریک اعیاد شعبانیه و به خصوص میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ( عج ) گفت : ان شا الله از برکات ماه رجب و همچنین نعمت ها و برکات ماه شعبان نهایت استفاده را برده باشیم . میراحمدی

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ ” سید علی میر احمدی ” در مراسم صبحگاه عمومی با تبریک اعیاد شعبانیه و به خصوص میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ( عج ) گفت : ان شا الله از برکات ماه رجب و همچنین نعمت ها و برکات ماه شعبان نهایت استفاده را برده باشیم .

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

میراحمدی با اشاره به تدابیر فرمانده فراجا و دستورات فرمانده انتظامی استان در خصوص اجرای هرچه بهتر ماموریت های انتظامی در ایام پایانی سال ، افزود : در این روزها که مردم در تب و تاب آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان هستند ، با حضور پررنگ و امنیت بخش پلیس در سطح شهر ، می بایست پیام آور آرامش و اطمینان خاطر به شهروندان باشیم.
وی با قدردانی از کارکنان مجموعه انتظامی استان که تاکنون جانانه در تمامی حوادث و رخدادهای اجتماعی حضوری پررنگ و موثر داشتند ، گفت : هنوز طرح زمستانه پلیس راه اتمام نیافته که وارد طرح نوروزی می شویم و پلیس با اجرای این گونه طرح های عملیاتی نشان می دهد که خستگی ناپذیر است و برای ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان شب و روز نمی شناسد.
جانشین انتظامی استان به اجرای تدابیر نظارتی و کنترلی پلیس برای چهارشنبه آخر سال و نوروز ۱۴۰۲ اشاره و تاکید کرد : با استفاده از ظرفیت محله ها و مردم ، شاهد برقراری امنیت مطلوبی در استان خواهیم بود و هنجارشکنان و ارازل و اوباش بدانند ، پلیس بر روی کسانی که بخواهند به امنیت مردم خدشه ای وارد کنند ، خط بطلان خواهد کشید و هیچ گونه ناامنی را بر نمی تابد .
سرهنگ میراحمدی با اشاره به کشفیات بسیار خوب انتظامی استان در روزها و هفته های اخیر ، اذعان داشت : ماموران انتظامی با تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه خود ، خدمتی بی منت به مردم ارائه و در این زمینه تا پای جان ایستاده و کوتاهی نمی کنند .
این مقام ارشد انتظامی استان از اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با سرقت که یکی از خواسته های به حق مردم است ، خبر داد و گفت : مجموعه انتظامی استان در اجرای مرحله اول این طرح ، توفیقات خوبی را کسب کرد و مردم عزیز بدانند پلیس با تمام توان در میدان امنیت آفرینی حضور دارد .
میراحمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که پلیس ویترین نظام است خاطر نشان کرد : رعایت انضباط ظاهری و معنوی کارکنان در هنگام ماموریت ها و داشتن سعه صدر در برخورد با مردم ، از مصادیق پلیس مقتدر است و می طلبد کارکنان نسبت به اجرای این امر اهتما ورزند .
۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.