کد خبر : 18444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 9:36
-

سمنان جزو سه استان پیشرو در افزایش خدمات درمانی مراکز تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان جزو سه استان پیشرو در افزایش ارائه خدمات درمانی تخصصی در مراکز تامین اجتماعی با امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان است.

به گزارش کارنامه فردا،محمدکاظم امیدیان روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان تامین اجتماعی استان سمنان ابراز کرد: با عملیاتی شدن تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با تامین اجتماعی استان، حضور بیشتر و گسترده تر پزشکان متخصص در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی طی سال‌های گذشته مطالبه بیمه‌شدگان استان سمنان بود، اظهار کرد: سمنان جزو اولین استان‌هایی است که این تفاهم نامه را با دانشگاه علوم پزشکی به امضا رسانده که با همت و پیگیری های انجام شده توسط مسوولان استانی و شهرستان‌ها و همراهی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود دغدغه بیمه‌شدگان در دریافت رایگان خدمات تخصصی رفع خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه درخواست و نیاز ذینفعان سازمان در دریافت برخی از خدمات تخصصی بجا و منطقی است، اظهار کرد: بنا به تفاهم صورت گرفته پزشکان متخصص شاغل در دانشگاه های علوم پزشکی می توانند با توجه به درخواست مراکز درمانی تامین اجتماعی و فقدان نیاز دانشگاه، نسبت به حضور و ویزیت بیماران در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان اقدام کنند.

امیدیان ضمن تاکید بر توجه هرچه بیشتر به جامعه کار و تولید به‌عنوان افسران میدان نبرد اقتصادی تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است که این موضوع نیازمند تدبیر گسترده و دقیق برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی مطلوب به ذی‌نفعان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: طی چند روز آینده و با هماهنگی های انجام شده با مسوولان شبکه های بهداشت و درمان شهرستان‌ها، پزشکان متخصص ویزیت بیماران در مراکز ملکی تامین اجتماعی را آغاز می‌کنند.

 

خبرنگار – ابراهیم پورتقی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.