کد خبر : 18413
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 9:04
-

آغاز فراخوان فناوری سلامت از ایده تا محصول در دزفول

رییس مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فراخوان رویداد فناوری سلامت از ایده تا محصول در دزفول آغاز شده و علاقه‌مندان و فناوران می‌توانند ایده‌های خود را در این رویداد ارایه کنند.

به گزارش کارنامه فردا،بابک الیاسی‌فر افزود: رویداد فناوری ایده تا محصول برای نخستین بار در شمال خوزستان برگزار می‌شود که از فناوران دعوت می‌شود ایده‌های خود را در زمینه سلامت به این مرکز ارایه کنند.

کارشناس مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: ثبت نام در رویداد فناوری سلامت از ایده تا محصول به صورت حضوری و الکترونیکی امکان پذیر است و فناوران علاقه‌مند پروپوزال خود را ارائه و تیم داوری، ایده را از نظر علمی، عملی و کسب و کار بررسی می‌کنند.

محمد ریاحی مقدم افزود: پس از بررسی ایده‌ها توسط تیم داوری، ۹ نفر برتر شامل سه عضو هیات علمی، سه فناور آزاد و سه دانشجوی فناور معرفی و شرایط استقرار در مرکز برای آنها فراهم می‌شود.

وی با اشاره به مزایای استقرار در مرکز رشد برای فناوران ادامه داد: براساس پروپوزال ارایه شده مشخص می‌شود چه میزان اعتبار برای ارایه ایده نیاز است و براساس آن، فناوران از حمایت‌های مالی و محیط کارگاهی بهره مند می‌شوند تا ایده به محصول تبدیل شود.

کارشناس مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اینکه اختتامیه این رویداد چهارم خرداد سال آینده برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده فرصت ارایه ایده دارند البته درصورت استقبال این تاریخ تا ۱۵ اردیبهشت تمدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرسنل بیمارستان براساس وظیفه ذاتی خود و نیازمندی‌ها در برخی موارد ایده‌هایی دارند که می‌توانند بیان کنند، افزود: برخی محصولات در خارج از کشور تولید می‌شوند در حالی که با هزینه کمتر می‌توان آنها را در داخل کشور تولید کرد.

ریاحی مقدم گفت: افراد می‌توانند از فرصت رویداد فناوری سلامت از ایده تا محصول استفاده و ایده‌های خود را ارایه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در این رویداد رایگان است و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود، افزود: ایده‌ها در زمینه سلامت از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تا سلامت و بهداشت محیط شامل سامانه‌ها و سیستم‌های هوشمند پزشکی، گردشگری سلامت، تجهیزات آموزشی شامل مولاژهای آموزشی، هوش مصنوعی، تشخیص تومورهای سرطانی، بیوتکنولوژی، بیودارو، داروسازی، نانوتکنولوژی، مکمل‌های دارویی، سلامت تغذیه و توانبخشی در این رویداد پذیرش می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.