شهروندان زنجانی بیش از ۷۵۰ هزار تماس تلفنی با پلیس برقرار کردند
به گزارش کارنامه فردا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی روز یکشنبه با بیان این مطلب به اهمیت عملکرد مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان اشاره کرد و افزود: سامانه پلیسی ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی در ابعاد مختلف به شهروندان است.
وی اظهار کرد: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحتترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، این سامانه در استان با ۹ خط فعال به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته است و مردم استان زنجان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فلسفه راهاندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، خاطرنشان کرد: از دستاوردهای مهم این سیستم ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظاممند است.
سرهنگ قدیمی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیریهای دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود و از سویی دیگر مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آمادگی پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.
برچسب ها :زنجان ، شهروندان ، نیروی انتظامی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰