کد خبر : 182
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 21:21
-

آزادگان به نیت پاسداری از ارزشها و انقلاب به جبهه ها رفتند

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شبستر گفت : آزادگان به نیت پاسداری از ارزشها و انقلاب ، میهن به جبهه ها رفتند و از خاک و میهن اسلامی دفاع کردند، آن ها با صبر و تحمل خود برای ما افتخار آفریدند.حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم بجانی امام‌جمعه بخش تسوج، ناصر نادری بخشدار

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شبستر گفت : آزادگان به نیت پاسداری از ارزشها و انقلاب ، میهن به جبهه ها رفتند و از خاک و میهن اسلامی دفاع کردند، آن ها با صبر و تحمل خود برای ما افتخار آفریدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم بجانی امام‌جمعه بخش تسوج، ناصر نادری بخشدار تسوج، امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شبستر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج تسوج به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از جانبازان آزاده این بخش در ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ دیدار و تجلیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم بجانی در این دیدار ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به آزادگان معزز این بخش گفت: به فرموده مقام معظم رهبری آزادگان عزیز ذخایر بزرگ این انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه خاطرات شیرین سالروز بازگشت آزادگان هیچ گاه از ذهن مردم پاک نمی شود ، افزود :آزادگان مایه افتخار،سربلندی،عزت و آبروی اسلام و قرآن شدند و دین بزرگی را برگردن ما دارد.

امین لطیف دیزجی رئیس بنیاد شبستر در ادامه افزود: آزادگان به نیت پاسداری از ارزشها ، انقلاب و میهن به جبهه ها رفتند و از خاک و میهن اسلامی دفاع کردند، آن ها با صبر و تحمل خود برای ما افتخار آفریدند و آرامش و سربلندی امروز را مدیون فداکاری های آزادگان معزز هستیم.

گفتنی است، در پایان این دیدار از آزادگان جانباز «ایوب رضائی پور» «سیف اله پناهی نژاد دیزج» و «بایرامعلی احمد دخت» تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.