کد خبر : 180
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 21:14
-

کمیسیون ماده ۱۶ ظرفیت خوبی برای حل مشکلات ایثارگران دارد

  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دبیر کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد گفت: با حمایت‌هایی که از طرف رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دبیرخانه کمیسیون انجام شد، روند رسیدگی به پرونده‌های این کمیسیون سرعت بیشتری پیدا کرد و اکنون ظرفیت خوبی برای حل مشکلات ایثارگران فراهم شده است.سید ناصر میر عیسی‌خانی در کلاس

 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دبیر کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد گفت: با حمایت‌هایی که از طرف رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دبیرخانه کمیسیون انجام شد، روند رسیدگی به پرونده‌های این کمیسیون سرعت بیشتری پیدا کرد و اکنون ظرفیت خوبی برای حل مشکلات ایثارگران فراهم شده است.
سید ناصر میر عیسی‌خانی در کلاس آموزشی کمیسیون ماده ۱۶ که با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی کشور، اظهار داشت: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند زیرا مسائل فرهنگی زیربنای سایر مسائل است.
دبیر کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد گفت: این کمیسیون بر اساس قانون تسهیلات اشتغال‌زایی با آخرین اصلاحات در سال ۷۴ تشکیل شد چرا که لزوم صیانت جایگاه شغلی ایثارگران با توجه به اینکه قانون جامع استخدامی و اشتغال در دی‌ماه ۹۵ پس از فراز و نشیب‌های بسیار در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تأیید رسید، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
میر عیسی‌خانی تصریح کرد: با حمایت‌هایی که از طرف رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دبیرخانه کمیسیون انجام شد، روند رسیدگی به پرونده‌های این کمیسیون سرعت بیشتری پیدا کرد و اکنون ظرفیت خوبی برای حل مشکلات ایثارگران فراهم شده است.
عبدالله مرتضوی نیز در این نشست اظهار داشت: ۲۶ مرداد سال ۶۹ مردم ایران شاهد بازگشت آزادگان بعد از سال‌ها تحمل اسارت به کشور بودند.
وی بیان کرد: آزادگان در این روز وارد کشور شدند که این واقعه برای بسیاری از خانواده‌های آن‌ها و کل ایرانیان مسرت‌بخش بود. امروز وظیفه داریم از مجاهدت و مقاومت وصف‌ناپذیر این رسولان انقلاب نسبت به ترویج فرهنگ آزادگی تقدیر و تشکر کنیم.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران سپس با اشاره به اجرای قوانین کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد افزود: امید است با پیگیری ایثارگران و برنامه‌‌ریزی‌های مسئولان ذیربط، شاهد تحقق کامل مفاد کمیسیون ماده ۱۶ بنیاد باشیم.
مرتضوی در پایان با اشاره به نقش دفاع مقدس و اهمیت آن در تقویت روحیه جهادی در جامعه خاطرنشان کرد: امروز رفتن به سمت روحیه جهادی و انقلابی تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کشور است و برای این کار باید به شهدای دفاع مقدس تأسی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.