کد خبر : 17344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 20:53
-

دانش آموزان شهرستان بهار با مبانی حفظ محیط زیست آشنا شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با مبانی حفاظت از محیط زیست نشست های آموزشی با محوریت صرفه جویی در مصرف انرژی، بازمصرف و بازیافت پسماندها، نه به پلاستیک، کاهش استفاده از ظروف یکبار مصرف و یک ساعات با محیط بان برگزار شد

به گزارش کارنامه فردا ،«فاطمه موسوی مؤید» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله نخست که از ۲۲ آبان سال جاری آغاز شد ۱۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در این دوره ها شرکت کردند و این دوره های آموزشی تا پایان سالتحصیلی ادامه دارد.

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان موجب می شود آنها از سنین پایه احترام به طبیعت را بیاموزند و خود را مسئول در حفظ و حفاظت از محیط زیست بدانند.

موسوی موید ادامه داد: آموزش محیط زیست یک فرایند است که طی آن آگاهی و مهارت دانش آموزان ارتقا یافته و باعث تعهد، تصمیمات آگاهانه و فعالیت های سازنده در راستای مدیریت تمامی اجزای به هم آمیخته محیط زیست می شود.

وی افزود: آموزش حفاظت از محیط زیست از دوران کودکی باعث تغییر در نگرش، آگاهی و مهارت های کودکان، استفاده صحیح آنها از منابع خدادادی و تلاش موثر و کاربردی کودکان در حفظ محیط زیست می شود.

وی اضافه کرد: در عین حال آموزش این قبیل موضوعات به کودکان می تواند مشارک و همکاری حفاظت از محیط زیست را در بزرگسالی به همراه داشته باشد و مانع از بروز مشکلات محیط زیستی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Content Generator پنجشنبه , ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۴۴

Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0