کد خبر : 16830
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 20:39
-

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان:

حجم سرمایه گذاری طرح های بهره برداری شده در هفته دولت سال جاری ۷۰ هزار میلیارد تومان است

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت، گفت: در هفته دولت امسال حجم سرمایه‌گذاری طرح های بهره برداری شده ۷۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش کارنامه فردا ،سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شرکت پارمیدا واقع در شهرک صنعتی سمنان به خبرنگاران، گفت: این میزان سرمایه گذاری برای ۲۳ هزار نفر اشتغال ایجاد می کند.
وی توجه به تحقق شعار سال را از رویکردهای مهم وزارت صمت اعلام نمود و افزود: آیین نامه ارتقای صنایع دانش بنیان در هیئت دولت ابلاغ و تصویب شده است.
سید مهدی نیازی با اشاره به تصویب بسته تشویقی تولید و صادرات محور در ستاد اقتصادی دولت بیان کرد: این بسته تشویقی تصویب شده است و برخی موارد بسته نیازمند تصویب در هیئت وزیران است.
معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین نامه جدید صدور مجوز ها و قانونی شدن استخراج رمز ارزها در هیئت وزیران خبر داد و افزود: در آیین نامه جدید موانع و مشکلات قوانین قبلی استخراج رمز ارزها رفع و اصلاح شده است.
سید مهدی نیازی که برای بازدید از طرح ها و شرکت در برخی جلسات و تبیین دستاوردهای یک ساله اخیر دولت به استان سمنان سفر کرده است از شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا و طرح صنعتی سنگ کاران نوین واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.
محمد رضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در حاشیه بازدید از شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا، گفت: این شرکت از شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مطالباتی دارد که ان شاا.. با بازدیدهای انجام شده مشکلاتش حل شود؛ شرکت سنگ کاران نیز از واحدهای راکد است که موانع آن در حال رفع شدن است و به زودی شروع به کار می کند. شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا در زیربنایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر می باشد که ظرفیت تولید سالانه ۶ هزار و ۸۰۰ تن نوار لاستیک دور درب خودرو را دارد که زمینه اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.
کمبود نقدینگی، عدم تسویه بدهی شرکت های خودرو ساز، مشکلات مربوط به قطع برق و کمبود شدید نیروی انسانی از مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحد تولیدی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.