کد خبر : 16766
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 18:28
-

۱۰۹ طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح پروژه‌های مخابراتی در این استان به مناسبت هفته دولت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا ،مجید دارائی یکم شهریور با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر، اظهار کرد: بسترهای لازم برای افتتاح ۱۰۹ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.
مدیر مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: توسعه‌ی دیتای استان، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G و ۴G، نوسازی و بهسازی سیستم‌های تغذیه و نیروی مراکز مخابراتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.
وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۱۸۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.
مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: به مناسبت هفته دولت ۴۲ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری، FTTH و وایرلس با مشخصات اجرای فیبرشهری و بین‌شهری سازمان‌ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و ۳۳ پروژه حوزه دیتا در بخش‌های توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری است.
وی ادامه داد: به همین مناسبت ۲۳ پروژه همراه اول شامل راه‌اندازی تکنولوژی‌های نسل جدید و تقویت سایت‌های BTS افتتاح خواهد شد.
دارائی یادآور شد: همچنین ۵ پروژه حوزه تلفن ثابت جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستائی و ۶ پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در سطح استان، جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.