کد خبر : 15927
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 13:08
-

برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی درسمنان

آیین اختتامبه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) پنجشنبه شب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان برگزار می شود.

به گزارش کارنامه فردا ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه دبیر این جشنواره روز چهارشنبه در نشست خبری به تبیین اهداف و برنامه های این جشنواره پرداختند و بر رشد کمی و کیفی آثار رسیده به این دوره از جشنواره تاکید کردند.

فرشید فلاح در این نشست خبری، این جشنواره را از مهمترین جشنواره های فرهنگی هنری به میزبانی سمنان بیان کرد و اظهار داشت: استان سمنان تاکنون میزبان جشنواره های مختلف رضوی بوده است و امسال نیز نهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی را میزبانی کرده است.

وی با بیان اینکه آثار بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی به این جشنواره رسیده است گفت: با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۷ تن از برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت به برترین های این جشنواره جوائز ارزنده ای تعلق می گیرد.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) نیز در این نشست خبری با تبیین بخش های مختلف این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و پویش عمومی و با هشتک های امام رضا (ع|) و امام رئوف برگزار شده است و در مجموع ۴۵ هزار اثر به آن ارسال شده است.

میثم قدس پور گفت: در بخش حرفه ای ۱۷ نفر به عنوان برتر و در بخش پویش عمومی نیز ۳۰ نفر برگزیده شده است که در اختتامیه از برترین های بخش حرفه ای که از سراسر کشور هستند تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) یادآور شد: هشتمین دوره این جشنواره به میزبانی قزوین و با ۱۴ هزار و ۵۰۰ اثر برگزار شده است و شمار آثار ارسالی به این جشنواره رشد بیش از سه برابری داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.