کد خبر : 14634
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 14:38
-

سواد رسانه ای برای جامعه امروز یک ضرورت است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت کسب سواد رسانه ای امروز برای جامعه یک ضرورت است.

به گزارش کارنامه فردا ، احمد ریواده روز سه شنبه در همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان افزود:‍ اساس قدرت‌ ملی در کشور وحدت و انسجام است و در گفتمان رسانه ای غالب دنیا ، کسی برنده است که دارای شهرت نیک‌ است.
وی اظهار داشت: یکی از مفاهیم توسعه آن است که تفکرات خود را به مهارت رفتار اجتماعی آراسته نماییم‌.
 ریواده با بیان اینکه گاهی محصولات و تولیدات ما برخواسته از سامانه هایی است که دیگران طراحی نموده اند تاکید کرد: امروز سواد رسانه ای یک ضرورت برای جامعه است.

وی ادامه داد: ناچاریم تا رژیم رسانه ای مشخصی داشته باشیم و باید از انباشت رسانه ای موجود به درستی بهره گرفته و انتخاب مناسب داشته باشیم.
ریواده گفت: اکنون فضای رسانه ای کشور فضایی اشباع شده است و وظیفه داریم‌ پیام مناسب را انتخاب و دریافت و سپس انتقال دهیم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، شبکه های اجتماعی را همچون سفره ای گسترده دانست و گفت: باید مهارت انتخاب درست از این سفره را داشته باشیم.
وی رسانه را ادارک متکی به مهارت است دانست و افزود: باید از ظرفیت صاحب نظران و اندیشمندان‌ حوزه رسانه و فضای مجازی استفاده شود.
ریواده با تاکید بر اینکه باید در استان ، قرارگاه اخلاق اجتماعی ایجاد شود گفت: جریانات اثر گذار در توسعه همه جانبه استان را باید رصد نماییم .‌

وی تصادفات را از نگرانی های جدی دانست و بر توجه فعالان فضای مجازی به ان تاکید کرد. ریواده گفت : ارتقاء دین و اخلاق باید یکی از مطالبات و برنامه ریزی های فعالان رسانه ای استان سمنان باشد.‌
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برای برنامه ریزی به منظور رسیدگی به مشکلات‌مردم‌ و جامعه ، نیاز به همراهی تمام رسانه ها و فعالان‌ فضای مجازی اسنان داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.