کد خبر : 14478
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400 - 13:22
-

پایگاه اطفای حریق جنگل‌ها در استان سمنان افتتاح می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درباره آخرین اقدامات مراقبتی از عرصه های ملی استان، گفت: در هفته آتی پایگاه اطفای حریق جنگل‌های استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درباره آخرین اقدامات مراقبتی از عرصه های ملی استان، گفت: در هفته آتی پایگاه اطفای حریق جنگل‌های استان افتتاح می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا،محمد جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگاران ، با اشاره به برنامه‌های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی بیان کرد: بیش از ۱۴۰ برنامه در سراسر استان توسط کمیته برنامه‌ریزی ستاد هفته منابع طبیعی تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان به درخت کاری و ارتقای پوشش گیاهی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته ایران سرسبز، ایران قوی؛ همه با هم، جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی خواهد بود، ابراز کرد: در هفته آتی پایگاه اطفای حریق جنگل‌ها در استان سمنان افتتاح می‌شود تا توان منابع طبیعی برای مقابله با مخاطرات در عرصه‌های طبیعی افزایش پیدا کند.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان و همچنین کاشت درخت از برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان سمنان است، گفت: یک نشست تخصصی با حضور دانشگاه‌ها، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی از جمله دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

مرادی حقیقی با بیان اینکه گسترش فرهنگ حفظ و احیا منابع طبیعی محور اصلی برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان سمنان است، گفت: در هفته منابع طبیعی و طی یک اقدام فرهنگی گلزار شهدای استان سمنان گلباران و خانواده معزز شهدا تجلیل می‌شوند.

وی از نهال‌کاری توسط خانواده شهدا با همکاری بنیاد شهید استان سمنان نیز به عنوان دیگر برنامه هفته منابع طبیعی و درختکاری یاد کرد و گفت: قرار است با حضور خانواده شهدای مدافع سلامت استان سمنان، ائین ویژه درختکاری نیز برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.