کد خبر : 14410
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 - 10:45
-

نمایشگاه بزرگ کتاب در هرسین برپا شد

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین از برپایی نمایشگاه کتاب به مدت دو هفته در این شهرستان خبر داد. به گزارش کارنامه فردا،نظری گفت :نمایشگاه بزرگ کتاب در هرسین با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد. وی افزود :این نمایشگاه در شهرستان هرسین به مناسبت ایام پایانی ماه رجب

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین از برپایی نمایشگاه کتاب به مدت دو هفته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا،نظری گفت :نمایشگاه بزرگ کتاب در هرسین با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

وی افزود :این نمایشگاه در شهرستان هرسین به مناسبت ایام پایانی ماه رجب و مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین خاطر نشان کرد:در این نمایشگاه بزرگ ۷۵۰ موضوع در قالب ۲۰ هزار جلد کتاب همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ به مدت ۲ هفته در محل کتابخانه عمومی شهدای محراب برای بازدید عموم مردم بر پا است.

متولی فرهنگ و هنر در این شهرستان بیان کرد:در این نمایشگاه کتاب‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، ادبی، تاریخی، ایثار و شهادت، هنری، مذهبی و کودک و نوجوان برای کتاب دوستان در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب هرسین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی، شهرداری و آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.کد خبر 5432970

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.