کد خبر : 14402
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 13:07
-

برنامه ریزی ویژه برای انتقال ارزشهای انقلاب انجام شود

استاندار زنجان گفت: نسبت به شهدا و فرهنگ شهادت و جهاد باید متفاوت عمل کنیم و برای انتقال ارزشهای انقلاب برنامه ریزی ویژه و عملیاتی انجام دهیم.

استاندار زنجان گفت: نسبت به شهدا و فرهنگ شهادت و جهاد باید متفاوت عمل کنیم و برای انتقال ارزشهای انقلاب برنامه ریزی ویژه و عملیاتی انجام دهیم.

به گزارش کارنامه فردا ،محسن افشارچی قبل ظهر پنجشنبه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه شهادت، جهاد و شهید مفاهیمی هستند که عزت کنونی کشورمان از آن نشأت می‌گیرد، گفت: باید قدردان داشته‌های‌مان بوده و در حراست از آن‌ها کوشا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به کشور و مردم آن عزت و اقتدار بخشید و ماندگاری این‌ها را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: باید نسبت به شهدا و فرهنگ شهادت و جهاد متفاوت عمل کنیم.

افشار چی با بیان اینکه عزت کنونی کشورمان مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های آنان است، متذکر شد: شهادت، جهاد و شهید مفاهیم عمیقی است که باید همیشه در رابطه با آن سخن گفته و در حفظ این مفاهیم کوشا باشیم تا نسل آینده بداند چه بودیم چه فداکاری‌هایی اتفاق افتاده و برای چه در تلاش هستیم.

استاندار زنجان گفت: با تنوع‌بخشی به برنامه‌ها می‌توان نسل جدید را با مفاهیم عمیقی چون جهاد و شهادت آشنا کرد و انتظار داریم در ایام پیش رو به این موضوع توجه جدی شود.

افشارچی افزود: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال دفاع مقدس برای حفظ امنیت کشور جهاد کردند و این مهم نیز به اشکال گوناگونی ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه عزت کنونی کشورمان مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های آنان است، گفت: موردی که در این رابطه مطرح است بحث استخدامی این افراد منطبق با قانون ابلاغی است که باید همه موارد و موانع در این رابطه استخراج و به سرعت برطرف شود.

استاندار زنجان در ادامه به در پیش بودن روز شهید و همزمانی آن با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: باید در این ایام برنامه‌های متنوعی برگزار شود که می‌توان از مصادف شدن این دو ایام بهره برد و هر درخت به یاد هر شهید را اجرا کرد که قطعاً جوانان و نوجوانان از این طرح استقبال خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.