کد خبر : 14086
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 12:38
-

۲ پروژه آبخیزداری در میامی افتتاح می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو پروژه آبخیزداری با هدف ارتقای منابع آبی شهرستان با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو پروژه آبخیزداری با هدف ارتقای منابع آبی شهرستان با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد.

به گزارش  کارنامه فردا ، محمدعلی رضایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره منابع طبیعی میامی با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر دو پروژه آبخیزداری با حضور مسئولان به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: ارتقای منابع آبی شهرستان و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی یکی از محورهای این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ سه پروژه دیگر نیز در شهرستان میامی بر زمین خواهد خورد، افزود: برای دو پروژه قابل بهره برداری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس منابع طبیعی میامی با بیان اینکه طرح آبخیزداری روستای ارمیان و قدس دو طرح قابل افتتاح در این ایام هستند، ابراز کرد: اعتبار مورد نیاز اجرای این دو طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و سیل گلستان تأمین شده است.

رضایی با بیان اینکه این دو طرح علاوه بر تغذیه منابع زیرزمینی در کاهش سیلاب نیز تأثیر دارد، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها تا ۷۰ درصد بر میزان کنترل رواناب‌های سطحی تأثیر مثبت خواهد داشت همچنین می‌تواند روان آب‌ها را نیز جمع و به مرور آنها را به سمت سفره‌های آب زیرزمینی ته نشین کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.