کد خبر : 13130
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 14:01
-

مادران شهیدان بهترین الگو برای بانوان و دختران ایران اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مادران شهیدان را بهترین الگو برای دختران و بانوان ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: رونمایی از کتاب “سه تار دلش” که حاوی خاطرات مادر سه شهید است تدبیر مناسبی برای این امر است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح روز یکشنبه در آیین رونمایی از

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مادران شهیدان را بهترین الگو برای دختران و بانوان ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: رونمایی از کتاب “سه تار دلش” که حاوی خاطرات مادر سه شهید است تدبیر مناسبی برای این امر است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرشید فلاح روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب “سه تار دلش” که برگرفته از خاطرات مادر شهیدان میرکریمی است افزود: مادران شهید چراغ راه مناسب برای بانوان و دختران جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند تا به عنوان الگوی آنها در فرزندآوری، تربیت فرزندان شایسته و … مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان شایسته توسط مادران ایران زمین اظهار داشت: این امر نقش مهمی برای آینده کشور دارد و تا از این طریق آینده ایران اسلامی به نحو شایسته ای ساخته شود.

فلاح، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ترویج آن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: چه کسانی شایسته تر از مادران شهیدان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از مادر شهیدان میرکریمی و نویسنده کتاب “سه تار دلش” همزمانی رونمایی از این کتاب و رونمایی از تفریظ آیت الله العظمی خامنه ای بر کتاب “تنها گریه کن” را امری مهم در هفته بسیج و کتاب دانست و گفت: این برنامه همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهید کشور برگزار می شود.

در این مراسم که جمعی از مدیران و مسوولان فرهنگی و بنیاد شهید و نیز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، از کتاب “سه تار دلش” رونمایی و از مادران شهیدان سیدمحمود، سیدعلی اصغر و سید محسن میرکریمی و نیز فرزانه نعیمی نویسنده این کتاب تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.