کد خبر : 12912
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 9:28
-

انتشارسالانه ۸۰ کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان سمنان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در راستای گرامیداشت یاد شهدا، سالانه ۸۰ عنوان کتاب با حمایت بنیاد حفظ آثار استان منتشر می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ محمد حسن سلامی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان به میزبانی استانداری و با حضور

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: در راستای گرامیداشت یاد شهدا، سالانه ۸۰ عنوان کتاب با حمایت بنیاد حفظ آثار استان منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ محمد حسن سلامی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان به میزبانی استانداری و با حضور رئیس بنیاد شهید، با بیان اینکه شهدای سمنان عملیاتی و خط شکن بودند و در بسیاری از عملیات دوران دفاع مقدس، نقش تعیین کننده داشتند، تاکید کرد: زنده نگاه داشتن ارزش‌ها، روحیه ایثار بصیرت، شهادت، جهاد و اخلاق و معنویت را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ یادواره شهدا برگزار و ۸۰ عنوان کتاب در حوزه ایثارگران و شهدا به چاپ می‌رسد، افزود: هدف از این موضوع، گرامی داشت یاد شهدای استان است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه امروز برای رسیدگی به جامعه گسترده ایثارگری، باید از ظرفیت مردمی بهره بگیریم، گفت: مجموعه فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس سمنان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی این محل که برکاتش برای تمام استان است، تکمیل شود.

سلامی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با جدیت تعهدات خود را برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اجرا کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.