کد خبر : 12873
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 11:39
-

۲۱ هزار تماس و درخواست مردم استان سمنان در سامانه سامد ثبت شد

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: تاکنون ۲۱ هزار تماس و درخواست مردم سمنان درباره مسائل مختلف به خصوص درخواست از رئیسی، در سامانه سامد ثبت شده است . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی قدرتی صبح شنبه در نشست رؤسای کمیته‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان به میزبانی

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: تاکنون ۲۱ هزار تماس و درخواست مردم سمنان درباره مسائل مختلف به خصوص درخواست از رئیسی، در سامانه سامد ثبت شده است .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهدی قدرتی صبح شنبه در نشست رؤسای کمیته‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به تماس‌ها و درخواست‌های مردمی از هیئت دولت، بیان کرد: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۶۲ تماس و درخواست مردم سمنان درباره مسائل مختلف به خصوص درخواست از رئیسی، در سامانه سامد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۱۱۷ مورد نامه مردمی در حوزه سامد ثبت شده است، افزود: وام قرض‌الحسنه، وام اشتغال، کمک برای امرار معاش، اشتغال، وام خرید مسکن و خودرو، تبدیل وضعیت نیروها، کمک نقدی، کمک برای درمان و وام تعمیر مسکن از عمده موارد ثبت شده در سامد بود که همگی انتقال داده می‌شوند.

علی رضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه رویکردها در قالب مصوبات سفر و احصای منابع مورد نیاز صورت گرفت و تصویب شد، گفت: در سفر انجام شده زیرساخت‌های اجتماعی تحکیم بخشیده می‌شود همچنین اجرای نظام مند مصوبات در دستگاه‌های اجرایی در گام بعدی باید صورت پذیرد در نتیجه دستگاه‌های اجرایی باید در مهلت مقرر یک هفته‌ای برنامه‌های خود را برای تحقق مصوبات سفر اعلام کنند.

مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این نشست بیان کرد: در هر شهرستان سه مشکل اساسی رصد و نامه‌ها تنظیم شده و به تهران ارسال خواهد شد تا توسط هیئت دولت به مشکلات رسیدگی شود.

سید عباس دانایی بیان کرد: برخی از نمایندگان اقشار که نتوانستند در نشست با رئیس جمهور صحبت کنند، با استاندار سمنان دیدار و مشکلات را بیان می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.