کد خبر : 12859
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 13:30
-

ایجاد مجتمع‌های دامداری و تامین نهاده‌های دامداران پیگیری شود/ تاکید دوباره بر شعار «مهدیشهر قطب دامپروری کشور»

رییس جمهور در بازدید سرزده از سیاه‌چادر عشایر مهدی‌شهر گفت: تامین نهاده‌های دامی عشایر و دامداران منطقه و ایجاد مجتمع دامداری از سوی استاندار سمنان پیگیری و اجرایی شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی با حضور سرزده در یکی از سیاه‌چادرهای عشایر مهدی‌شهر

رییس جمهور در بازدید سرزده از سیاه‌چادر عشایر مهدی‌شهر گفت: تامین نهاده‌های دامی عشایر و دامداران منطقه و ایجاد مجتمع دامداری از سوی استاندار سمنان پیگیری و اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی با حضور سرزده در یکی از سیاه‌چادرهای عشایر مهدی‌شهر سمنان و پس از شنیدن مشکلات عشایر منطقه، اظهار کرد: مسائل مطرح شده بیشتر درباره کم‌آبی است و علاوه بر اقدامات لازم، باید دعا کنیم خداوند رحمت الهی را نصیب کشور کند.

وی با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات عشایر و دامداران مهدی‌شهر گفت: نهاده‌های دامی به نحوی در اختیار عشایر و دامداران مهدی‌شهر قرار گیرد که پس از به ثمر نشستن دام آنها، بازپرداخت اقساط تسهیلات آغاز شود.

رئیس جمهور خطاب به استاندار سمنان تاکید کرد: مسئله ایجاد مجتمع دامداری را پیگیری کنند تا به سرانجام برسد.

رئیسی با قدردانی از تلاش زنان عشایر برای تولید صنایع دستی و اهمیت موقعیت مکانی استان سمنان که به باب الرضا (ع) معروف است، گفت: ایجاد بازار و بازاریابی برای فروش محصولات صنایع دستی در حمایت از این صنعت محلی اهمیت زیادی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.