کد خبر : 12782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 11:53
-

لزوم ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان مهدیشهر

شهردار جدید مهدیشهر گفت: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربتدار در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار مهدی‌شهر گفت: مدیران شهری مسئولیت سنگینی برعهده دارند؛ امروز برای رشد و شکوفایی شهر تمام تلاش خود

شهردار جدید مهدیشهر گفت: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربتدار در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار مهدی‌شهر گفت: مدیران شهری مسئولیت سنگینی برعهده دارند؛ امروز برای رشد و شکوفایی شهر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با ابراز قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی دوره ششم برای انتخاب در این دوره افزود: اعضای شورا با حسن نظر و اعتماد خود سکان شهرداری را به دستم سپرده اند تا خدمت گذار مردم قدرشناس، مؤمن و نجیب مهدی‌شهر باشم امیدوارم با عنایت خداوند و تعامل و همکاری اعضای شورای شهر مسئولان این شهر تمامی نقش‌آفرینان جامعه بتوانیم گام‌های مؤثری را در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان مهدی‌شهر برداشته و رضایت آنان را کسب کنم.

شربتدار با قدردانی از خدمات «سید جعفر حسینی» شهردار سابق مهدی‌شهر، تصریح کرد: به همکاری و مشارکت شهروندان این شهر برای دستیابی به شهری سرشار از طراوت، آرامش، و آسایش در کنار پیشرفت و آبادانی نیازمند هستیم و خواهان استفاده از همه نظرات، نقدها و پیشنهادات هستیم.

شهردار جدید مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم و از طریق آن، بستر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره شهر و امور خود را فراهم می‌کنیم همچنین به طور مضاعف تلاش خواهیم کرد به عنوان خادمی دلسوز برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و تزریق روحیه امید، نشاط و پویایی به شهر و شهروندان لحظه‌ای فروگذار نباشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.