کد خبر : 12325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 11:22
-

لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها با شهرداری سمنان

سرپرست شهرداری سمنان گفت: حمایت و تعامل شورای شهر برای اجرای موفق برنامه‌های شهرداری به تنهایی کافی نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها، شهرداری را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان یاری کنند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربت‌دار در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار کرد: شهرداری

سرپرست شهرداری سمنان گفت: حمایت و تعامل شورای شهر برای اجرای موفق برنامه‌های شهرداری به تنهایی کافی نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها، شهرداری را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربت‌دار در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار کرد: شهرداری پر مخاطب‌ترین ارگان خدمت‌رسان است و به عنوان ویترین شهر خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه می‌دهد؛ شهرداری سمنان همواره در ارائه خدمات مطلوب کوشش کرده و سعی می‌کند تا رضایت شهروندان را کسب کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری و همیاری دستگاه‌های مختلف با شهرداری گفت: حمایت و تعامل شورای شهر برای اجرای موفق برنامه‌های شهرداری به تنهایی کافی نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادها، شهرداری را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان یاری کنند.

سرپرست شهرداری سمنان با تاکید بر مشارکت و همکاری شهرداری در محقق شدن شعار دولت مردمی در خصوص ساخت مسکن که رونق اقتصادی را به دنبال دارد خواستار ملحق شدن زمین‌های محدوده پارک کوهستان و پارک سوکان به محدوده شهری سمنان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.