کد خبر : 12069
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 3:37
-

واکسیناسیون بیش از ۲۲ هزار لاهیجانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان از واکسیناسیون بیش از ۲۲ هزار در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نجف زاده ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۳ هزار و ۹۴۲ نفر از گروه های

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان از واکسیناسیون بیش از ۲۲ هزار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نجف زاده ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۳ هزار و ۹۴۲ نفر از گروه های مشمول دریافت واکسن مرحله اول و ۸ هزار و ۶۱ نفر مرحله دوم و در مجموع ۲۲ هزار و ۳ نفر به مراکز و پایگاه های واکسیناسیون شهرستان لاهیجان مراجعه و در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان از مردم فهیم لاهیجان خواست: جهت پیشگیری از تجمع و ازدحام، قبل از دریافت پیامک، از مراجعه به مرکز واکسیناسیون خودداری نمایند.

نجف زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش تدریجی موارد جدید بیماران مبتلا به کرونا، مردم شهرستان همچنان باید پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی را برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک با جدیت رعایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.