کد خبر : 11728
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 7:58
-

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان استان سمنان با موضوع دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از حمایت از پایان‌نامه‌ها با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: منابع مطالعاتی و مالی اداره کل در اختیار دانشجویان و اساتید قرار می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ محمد حسن سلامی در اولین جلسه از کارگروه دانشگاهیان و ستاد بزرگداشت برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از حمایت از پایان‌نامه‌ها با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: منابع مطالعاتی و مالی اداره کل در اختیار دانشجویان و اساتید قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ محمد حسن سلامی در اولین جلسه از کارگروه دانشگاهیان و ستاد بزرگداشت برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ در دانشگاه سمنان از حمایت پایان‌نامه‌ها با موضوع دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: اهمیت این امر به آن دلیل است که ما معتقد هستیم پژوهش‌های حوزه دفاع مقدس مبنای فعالیت‌های علمی در آینده قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از همه اساتید و دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد با تمام گرایش‌ها دعوت می‌کند تا با ارائه پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویی خود را با استفاده از منابع مطالعاتی و مالی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس تهیه کنند، افزود: هر دانشگاه حداقل یک پایان نامه به همراه یک مقاله با موضوع دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار قرار دهد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان درباره کیفیت حمایت از پایان نامه‌ها، توضیح داد: موضوع یابی و راهنمایی دانشجویان در اختیار قرار دادن کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان با ۱۲ هزار جلد کتاب و منابع مطالعاتی و علمی مورد نیاز پایان نامه‌ها از جمله اقداماتی است که برای حمایت از دانشجویان صورت خواهد گرفت.

سلامی با بیان اینکه پس از مرحله دفاعیه، این تحقیق در اختیار اداره کل حفظ آثار قرار می‌گیرد تا حمایت مالی شوند و در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، با نظر کارشناسان به صورت کتاب منتشر خواهند شد، ابراز داشت: ارتباط‌گیری پیشکسوتان دفاع مقدس با دانشگاه‌ها در قالب محافل خاطره گویی، هفته‌های گفتمان محور، با محوریت دفاع مقدس و گام دوم انقلاب و انتقال تجربیات و… از دیگر بخش‌های همکاری این اداره کل با دانشگاه‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.