کد خبر : 11111
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 13:14
-

ارسال قریب ۱۰ هزار اثر به سیزدهمین مسابقه ملی و بین المللی مهر محرم

دبیر پویش و مسابقه تولید محتوای مهر محرم از ارسال قریب ۱۰ هزار اثر به سیزدهمین دوره مسابقه عکس مهر محرم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،میثم قدس پور روز یکشنبه در مراسم رونمایی از نگارخانه پویش تولید محتوای مهر محرم در دفتر امام جمعه سمنان افزود: این آثار توسط عکاسان ۱۸

دبیر پویش و مسابقه تولید محتوای مهر محرم از ارسال قریب ۱۰ هزار اثر به سیزدهمین دوره مسابقه عکس مهر محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،میثم قدس پور روز یکشنبه در مراسم رونمایی از نگارخانه پویش تولید محتوای مهر محرم در دفتر امام جمعه سمنان افزود: این آثار توسط عکاسان ۱۸ استان کشور و نیز چهار کشور به این پویش رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد اثر ارسالی ۸۳ اثر حرفه ای تک و مجموعه عکس عکاسان استانی، ملی و بین المللی به بخش نمایشگاهی راه یافته اند گفت: این آثار به دلیل شرایط کرونایی در نگارخانه مجازی مهر محرم به نمایش درآمده است.

قدس پور متذکر شد: در صورت ایجاد شرایط مناسب و رفع شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه فیزیکی مهر محرم همزمان با ایام محرم در مرداد ماه سال آینده در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان نیز دائر خواهد شد.

دبیر پویش ملی و بین المللی مهر محرم با تقدیر از مشارکت کنندگان برگزاری سیزدهمن مسابقه عکس مهر محرم گفت: در برگزاری این مسابقه مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، استانداری سمنان و شهرداری سمنان نیز مشارکت و همکاری داشته اند.

علاقه مندان به فرهنگ عاشورا و محرم و مسابقه مهر محرم می توانند از این نگارخانه به  آدرس ایسنتاگرام  http://www.mehremoharram.ir/fa/Pages/13th_Virtual_Photo_Exhibition.aspx مراجعه و دیدن کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری دوشنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

استقبال بی نظیر ومثال زدنی.خدا قوت