کد خبر : 10933
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 14:06
-

کاشت نهال به یاد جان باختگان کرونا در سمنان

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و فوت تعدادی از شهروندان و با پیشنهاد سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری به یاد جان باختگان کرونا نهال کاشته می‌شود. وی با اشاره به برگزار نشدن مراسم یادبود برای جان باختگان، کاشت درخت را قدمی در راستای همدردی

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و فوت تعدادی از شهروندان و با پیشنهاد سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری به یاد جان باختگان کرونا نهال کاشته می‌شود.

وی با اشاره به برگزار نشدن مراسم یادبود برای جان باختگان، کاشت درخت را قدمی در راستای همدردی با خانواده آنها عنوان کرد و گفت: در پهنه جنوبی آرامستان وادی‌السلام سمنان و در یک بلوک، درختان غیرمثمر از قبیل زیتون تلخ و کاج تهران در مراسمی خاص توسط خانواده فوت شدگان به یاد عزیزانشان کاشته خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان با ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان بیماری کرونا، اظهار امیدواری کرد: این اقدام شهرداری سمنان بتواند در تسکین آلام و ناراحتی‌های روحی و روانی بازماندگان کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.