کد خبر : 10602
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 13:52
-

دیوار نگاره تمثال شهید حسن شاطری در ایام شهادتش رونمایی خواهد شد

با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال مبارک شهیدان گرانقدر و والامقام حسن شاطری، محسن فخری زاده و قاسم سلیمانی بربلندای سمنان خواهد درخشید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز نقاشی دیواری تمثال ۳ شهید والامقام در میدان نماز بر روی دیوار فرمانداری سمنان خبر داد.

با اجرای طرح نقاشی دیواری، تمثال مبارک شهیدان گرانقدر و والامقام حسن شاطری، محسن فخری زاده و قاسم سلیمانی بربلندای سمنان خواهد درخشید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از آغاز نقاشی دیواری تمثال ۳ شهید والامقام در میدان نماز بر روی دیوار فرمانداری سمنان خبر داد.

محمود رضا دارایی در خصوص تأثیر این آثار هنری در شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه نقاشی دیواری یکی از مؤثرترین راه های زیباسازی در سطح شهر محسوب می شود که اهدافی چون افزایش زیبایی بصری، تزریق روح شادابی و نشاط به شهروندان را دنبال می کند، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، نقاشی دیواری تمثال شهدا در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان این نکته که پاسداشت قهرمانان بی بدیل عرصه ی ایثار و شهادت و فرزندان رشید این آب و خاک بدون شک باعث مستحکم تر شدن رشته ی پیوند نسل جوان با پیشینه ی پرافتخار ایران اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد، افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای والامقام جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و انتقال پیام و آرمان شهدا به نسلهای بعد، یکی از کوچکترین وظایف مسئولین و خدمتگزاران مردم در عرصه ی مدیریت شهری است.

دارایی در خصوص این نقاشی دیواری خاطرنشان کرد: این پروژه در ۲۴۰ متر مربع مساحت توسط نقاش هنری در حال اجراست.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان یادآور شد: همچنین در سال های گذشته تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی ،شهید شاطری و شهید محمد اخلاقی، شهید دریادار محمد همتی ،شهید موسوی و غیره بر دیوارهای شهری نقاشی شده است و ان شاءلله این روند در سالهای آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.