کد خبر : 10413
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 5:10
-

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود اعلام کرد: باهدف ظرفیت سازی برای تامین برق مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه، پروژه های برق رسانی این شهرستان در دهه فجر افتتاح خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،جمال فرخ زاده گفت: برای افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه ی عمرانی برق

مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود اعلام کرد: باهدف ظرفیت سازی برای تامین برق مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه، پروژه های برق رسانی این شهرستان در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،جمال فرخ زاده گفت: برای افتتاح و بهره برداری از ۱۰ پروژه ی عمرانی برق رسانی این شهرستان در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، مبلغ ۸۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال اعتبارصرف شده است.

وی اظهار داشت: چهار پروژه احداث ۱۹ هزار و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در بیارجمند، روستای طرود و رینگ خط بین روستای قلعه نو تا روستای قلعه عبدا… و خط واقع در صحرای جلالی سمت چاه های شرب به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، به عنوان پروژه هایی هستند که در دهه فجرسال جاری افتتاح می شوند.

وی همچنین افزود: دو پروژه بهینه سازی ۹ هزار و ۳۱۸ متر شبکه های توزیع برق در روستاهای قلعه عبدا…، مزج و ورودی روستـای قهج با اعتبـار هشـت میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال و پـروژه بهسازی ۱۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر با هزینه پنج میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال، از جمله پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر به شمار می روند.

فرخ زاده اضافه کرد : پروژه تامین برق روستای چاه مرعی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، پروژه احداث و اصلاح شبکه توزیع برق و نصب پست عمومی جدید در خیابان شعبه نفت کلاته خیج به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال و پروژه نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه شش میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال، از جمله پروژه های که در این ایام افتتاح می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.