کد خبر : 10364
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 22:09
-

نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از معرفی نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از مراجع تقلید خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح گفت: سیدعباس صالحی “محسن جوادی” معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از معرفی نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از مراجع تقلید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح گفت: سیدعباس صالحی “محسن جوادی” معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان نماینده خود در کنگره ملی نکوداشت آیت اتلله العظمی حسینی شاهرودی معرفی کرده است.

کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی سال آینده در قم برگزار می شود.

برای برگزاری این کنگره دبیرخانه های علمی و اجرایی آن تشکیل و فراخوان کنگره نیز منتشر شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است قبل از کنگره اصلی که تیرماه سال آِینده در قم برگزار می شود سه پیش کنگره نیز در شهرهای مشهد، نجف و شاهرود نیز برگزار شود.

آیت الله العظمی حسینی شاهرود از مراجع ملی و بین المللی است که شاگران بسیاری تربیت کرده و هم اکنون شاگردان وی در کشورهای مختلف از جمله در عراق، پاکستان، لبنان و … فعالیت علمی دارند.

این مرجع تقلاید در سال ۱۳۵۳ به دیار حق شتافته و مقبره ایشان در نجف اشرف واقع است

خبرنگار-محمد پورتقی سیدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.