کد خبر : 10272
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 12:13
-

کارایی شهرداری ها با مدیریت هوشمند و مشارکت پذیر

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت : نقش کارکنان و میزان مشارکت آنها در تحقق اهداف مدیریت شهری که همان مدیریت هوشمند و مشارکت پذیر است از اهمیت بالایی برخوردار است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، راضیه شهاب گفت :  شهرداری ها یکی از بزرگ‌ترین نهادهای عمومی غیر دولتی هستند که

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت : نقش کارکنان و میزان مشارکت آنها در تحقق اهداف مدیریت شهری که همان مدیریت هوشمند و مشارکت پذیر است از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، راضیه شهاب گفت :  شهرداری ها یکی از بزرگ‌ترین نهادهای عمومی غیر دولتی هستند که وظایف متعدد و متنوعی را بر عهده دارند و انجام این وظایف در سایه مدیریت متبحر و دانا نیازمند نیروی انسانی توانمند و توسعه یافته است.


شهاب افزود : نقش کارکنان و میزان مشارکت آنها در تحقق اهداف مدیریت شهری که همان مدیریت هوشمند و مشارکت پذیر است از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین برای ایجاد تحول در مدیریت شهری نیاز به منابع انسانی متخصص دلسوز وفادار ، با انگیزه و شایسته بوده و در کنار آن آموزش سرمایه انسانی نیز نقش بسزایی در رسیدن به اهداف والای مدیریت شهری دارد.


وی اظهار داشت : دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان ، همواره تلاش نموده تا با ایجاد فضای مناسب و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل اساتید مجرب و متخصص نسبت به آموزش کارکنان شهرداریها اقدام نماید.


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به برنامه های آموزشی اجرا شده برای کارکنان شهرداری های استان، خاطرنشان کرد : در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۴ دوره آموزشی به صورت غیر حضوری و در حدود ۱۲۶هزار نفرساعت برگزار شده که از این‌میزان  ۵۰ درصد دوره‌های شغلی و ۲۹ درصد دوره های مدیریتی و ۲۱ درصد نیز دوره های عمومی می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.