کد خبر : 10240
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 10:34
-

ادامه اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توسط شورای محله اسلامی امام رضا ع ۴۰۰ دستگاه سمنان

شورای محله اسلامی امام رضا (ع) ۴۰۰ دستگاه در سالجاری و در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند کردند تا به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته باشند. یاسر علیزاده مسئول محله اسلامی امام رضا (ع) در گفت

شورای محله اسلامی امام رضا (ع) ۴۰۰ دستگاه در سالجاری و در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند کردند تا به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته باشند.


یاسر علیزاده مسئول محله اسلامی امام رضا (ع) در گفت و گو با پایگاه خبری کارنامه فردا، در خصوص این اقدام مومنانه و خداپسندانه عنوان کرد: با مساعدت قرارگاه شهید شاطری. معاونت اجتمایی . جهاد سازندگی.. شهرستان و استان سمنان. هلال احمر شهرستان سمنان. بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و کمک شایان خیرین نیک اندیش با اهدای اجناس و وجوه نقدی، مشارکت گسترده ای برای شرکت در رزمایش مواسات و همدلی داشته اند که از محل این هدایای نقدی و اجناس ، بسته های معیشتی. لوازم التحریر.گوشی موبایل. بخاری. کمک پرداخت اجاره بها. تعمیر وسایل منزل. و کمک هزینه درمان .اردوی جهادی. تهیه اطعام و غذای گرم.بسته های بهداشتی و…. با ارزش بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای خانواده های نیازمند هزینه شد.

وی افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلانه برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان و محرومان اجرا می شود

مسئول محله اسلامی امام رضا (ع) از ساکنین محله خواست تا اگر احساس می کنند که به سبد های معیشتی نیاز دارند به دفتر محله اسلامی و پایگاه بسیج شهید کاظم عاملو در محله چهار صد دستگاه مراجعه کنند تاگردش کار صورت پذیرد و در صورت دارا بودن شرایط دریافت بسته معیشتی با رعایت تکریم خانوار ها سبد ها به آنان تحویل داده می شود.


علیزاده گفت:در خصوص شناسایی نیازمندان نیز نظر مشورتی. شورای محله اسلامی. پایگاه بسیج شهید کاظم عاملو. و بسیج خواهران ضحی. مرکز نیکو کاری مسجد المهدی وکمیته امدادو بهزیستی اخذ گردید.


وی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام مومنانه در شرایط حساس کنونی که بیماری کرونا هنوز بطور کامل از کشور رخت برنبسته است، با هدف حمایت از خانواده ها و مشاغل آسیب دیده از بیماری صورت پذیرفته و در دست اقدام میباشد و از بانیان خیر حقیقی و حقوقی بطور جد شایسته تقدیر است، و از خیرین و بانیان خیر درخواست میشود کمکهای نقدی خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۳۶۲۷۸۳ به نام محله اسلامی امام رضا (ع) واریز و کمکهای غیر نقدی خود را به دفتر شورای محله اهدا نمایند ضمنا لازم به ذکر است اجناس منزل دست دوم لباس دست دوم سالم و تمیز جهت هدیه به نیازمندان پذیرفته میشودو از نیک اندیشان خوشنام دعوت میشود با هر توانی که میتوانند. اقتصادی. علمی. فرهنگی. هنری. فنی.و غیره در امر مواسات و همدلی مشارکت نماید با آغوش باز از آنها استقبال خواهد شدو مورد توجه خداوند متعال نیز قرار خواهد گذاشت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.