نظارت بر عملکرد کودکستان‌های استان؛ مهم‌ترین برنامه‌ معاونت آموزش ابتدایی سمنان

معاون آموزش ابتدایی سمنان در نوزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت را نظارت بر عملکرد کودکستان‌های استان برشمرد.

به گزارش کارنامه فردا، نوزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان، پیش از ظهر دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات این اداره‌کل، برگزار و پیرامون نقش نظارتی معاونت آموزش ابتدایی بر عملکرد کودکستان‌های استان گفت‌وگو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای سخنانش با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت کودکان، نظارت و ارزیابی عملکرد کودکستان‌های استان به‌منظور برقراری فضای تربیتی سالم و غنی را از وظایف مهم این اداره‌کل دانست.

وزیری در ادامه افزود: سیستم نظارت و ارزیابی در هر دستگاهی نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان و توسعه منابع انسانی آن دارد و مدیران را در اتخاذ تصمیمات بهتر و رسیدن به مؤفقیت یاری می‌رساند.

آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی استان ضمن معرفی سامانه شکوا با هدف درج شکایات از مراکز کودکستان‌ به تشریح پرونده تخلفات چند مرکز پرداخت و طی‌شدن مراحل قانونی برای تعیین و اعمال مجازات این مراکز را خواستار شد.

مرادی‌نسب ضمن تأکید بر لزوم مطالعه‌ دقیق آیین‌نامه‌ها و ضوابط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک افزود: اِشراف کامل بر ماده‌ و تبصره‌های شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها موجب خارج‌شدن از سردرگمی و عملکرد بهتر و هم‌سو‌تر با سازمان خواهد شد.

گفتنی است، در بخشی از این جلسه، اعضای شورا ضمن تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط با کودکستان‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

    اولین دیدگاه را شما بنویسید

ارسال دیدگاه