راه‌یابی سه دانش‌آموز سمنانی به دوره تابستانی المپیادهای علمی

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش سمنان خبر داد:

راه‌یابی سه دانش‌آموز سمنانی به دوره تابستانی المپیادهای علمی

سه دانش‌‌آموز سمنانی با غلبه بر رقیبان خود به دوره تابستانی المپیادهای علمی راه یافتند.

به گزارش کارنامه فردا، محسن اکبری رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان سمنان از راه‌یابی سه دانش‌آموز مدارس دوره دوم متوسطه سمپاد شهرستان سمنان به دوره تابستانی المپیاد‌های علمی خبر داد و گفت: مرحله اول المپیاد علمی دانش‌آموزی استان با شرکت ۶۵۱ دانش‌آموز در ۱۴ رشته برگزار شد.

وی افزود: از مجموع ۱۱۹ پذیرفته‌شده مرحله اول، تعداد ۱۱۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد استان جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند.

اکبری اظهار داشت: سیدسهیل اکرم و محمدجواد کریم‌زاده دانش‌آموزان پایه یازدهم دبیرستان شهید بهشتی سمنان و طهورا ابراهیمیان دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان این شهرستان به‌ترتیب به‌عنوان سه پذیرفته‌شده مرحله دوم و راه‌یافته به دوره تابستانی در «المپیاد زیست‌شناسی»، «المپیاد ادبی» و «المپیاد تفکر و کارآفرینی» معرفی شدند تا در این‌دوره برای کسب مدال طلا، نقره و برنز به رقابت بپردازند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان سمنان ضمن قدردانی از تمامی رؤسای ادارات شهرستان، مدیران و عوامل اجرایی مدارس سمپاد به‌ویژه مدارس مدال‌آور شهیدبهشتی و فرزانگان سمنان یادآور شد: برنامه‌ریزی برای تشکیل کلاس‌های آمادگی المپیاد و تمهیدات لازم برای سال جاری در حال انجام است.

اکبری در پایان سخنانش تأکید کرد: امید آموزش و پرورش و فرزندان این سرزمین به تشخیص صحیح توانایی و استعداد دانش‌آموزان از سوی تیم مدارس است.

    اولین دیدگاه را شما بنویسید

ارسال دیدگاه