«آب » یکی از اولویت‌های سفر رئیس جمهور به سمنان خواهد بود

استاندار سمنان با اشاره به سفر این هفته رئیس جمهور به استان گفت: مباحث و پروژه‌ها دسته بندی شده و توازن خوبی دارند اما باید گفت آب مهمترین اولویت مطروحه در این سفر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در دیدار با نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی دفتر وی در سمنان با بیان اینکه سفر این هفته حجت الاسلام رئیسی به سمنان محور برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: بازدید از واحدهای تولیدی، دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و نخبگان و همچنین شورای اداری از برنامه‌های سفر است.

وی با بیان اینکه طی این سفر به نسبت مباحث، وزرا نیز به شهرستان‌های استان سفر خواهند کرد و مباحث و مسائل طی بازدید و در شورای اداری بررسی و رسیدگی خواهد شد، افزود: احتمال اینکه دیدار چهره به چهره مردمی نیز در خلال برنامه‌ها انجام شود، وجود دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه‌های استان برای سفر احصا و اولویت بندی شده است، تاکید کرد: بحث کمبود آب از اولویت‌ها و محور اصلی اقدامات در استان است.

هاشمی با بیان اینکه شش جلسه در خصوص جمع بندی پروژه‌های استان در نهاد ریاست جمهوری انجام و پروژه‌ها شناسایی، بررسی و کار کارشناسی صورت گرفته و مسائل مطرح شده است و آب از جمله اولویت‌های این سفر خواهد بود، تاکید کرد: توسعه متوازن، در بحث پروژه‌ها در سطح استان مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به غیر از آب، درمان، راه و تزریق نقدینگی به منظور احیا واحدهای صنعتی راکد در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: بحث نهاده‌های دامی عشایر و دامداران استان طی جلسه‌ای با وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شد.

استاندار سمنان بیان کرد: بازدید از واحدهای صنعتی، سفر شهرستانی، دیدار با سرمایه گذاران، جلسات با نمایندگان، بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی و دیدار مردمی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

    اولین دیدگاه را شما بنویسید

ارسال دیدگاه