کد خبر : 7375
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 10:40
-

پنج طرح عمرانی در دانشگاه سمنان در دست احداث است

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این دانشگاه در حال اجرای پنج پروژه عمرانی شاخص است، گفت: مجموع اعتبارات این طرح‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار سمنان از دانشگاه سمنان و با بیان اینکه

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این دانشگاه در حال اجرای پنج پروژه عمرانی شاخص است، گفت: مجموع اعتبارات این طرح‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار سمنان از دانشگاه سمنان و با بیان اینکه در زمان حاضر، پنج طرح عمرانی در دانشگاه در دست احداث است، گفت: این طرح‌ها با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت هستند و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

وی افزود: بر اساس برآورد‌های انجام‌شده تا پایان ساخت سالن همایش‌ها یا آمفی‌تئاتر دانشگاه سمنان، افزون بر یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان درباره دیگر پروژه‌های عمرانی این دانشگاه ابراز داشت: ساخت گام اول دانشکده عمران و گام دوم دانشکده مواد دانشگاه سمنان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

نصیری زرندی با بیان اینکه خوابگاه ۲۵۰ نفری این دانشگاه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان شهریور ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با تلاش‌های مجموعه دانشگاه سمنان فرآیند ساخت دانشکده برق در حال انجام است.

وی افزود: به غیر از عملیات ساخت سالن آمفی‌تئاتر که بیش از یک هزار میلیارد ریال هزینه دارد، برای ساخت دیگر طرح‌های در حال ساخت این دانشگاه، ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: برای احداث دانشکده منابع طبیعی مهدی‌شهر نیز ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون موفق به جذب ۱۰ میلیارد ریال از آن شده ایم همچنین مشکل زمین ساخت این دانشکده با تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان استانداری به زودی رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این بازدید اظهار داشت: استانداری در چارچوب قانون و اختیارات، اقدام‌های لازم را در تسریع ساخت طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان انجام خواهد داد.

منوچهر فخری بابیان اینکه طرح‌های عمرانی در حال ساخت دانشگاه سمنان پیشرفت فیزیکی مطلوب دارد، اظهار داشت: با تعهد پیمانکار بیشتر این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان ساخت طرح بزرگ عمرانی سالن همایش‌ها (آمفی‌تئاتر) دانشگاه سمنان درشان و جایگاه علمی و فرهنگی مردم استان سمنان دانست و بیان کرد: با بهره‌برداری این طرح آحاد جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.