کد خبر : 7181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 17:15
-

وبینار کشوری با موضوع کارآفرینی در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: وبینار کشوری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سالی که با

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: وبینار کشوری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سالی که با تصمیم و درایت مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین گردیده بر عملی شدن رهنمود‌های معظم له تاکید کرد و به موضوع برگزاری وبینار کشوری به میزبانی این دانشگاه برای اولین بار و با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت در همین راستا و با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی و تعدادی از صنعت گران استان و روسای کارخانجات خبر داد.

او با اشاره به فعالیت ۳۸ رشته کاردانی و ۲۰ رشته کارشناسی در این دانشگاه گفت: از ترم تحصیلی جدید، ۱۰ رشته به رشته‌های کاردانی و کارشناسی افزوده شده که این رشته‌ها منطبق بر نیاز صنعت و بازار کار است.

نقدی با اشاره به اشتغال ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در کشور تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ التحصیلان در این دانشگاه شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم.

او ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیاز‌های بازارکار در حوزه‌های مهارتی وتکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

نقدی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی ماهر و آماده کار در دانشگاه ها، تصریح کرد: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.