کد خبر : 7088
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 - 12:36
-

ساعت کاری اداره‌های بوشهر تغییر می کند

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق از فردا (شنبه هفدهم خرداد) به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌کند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: به استناد مصوبه هیات وزیران در ۱۹ خرداد ۹۷ وزیران و با توجه به بند ۱ مصوبات ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق از فردا (شنبه هفدهم خرداد) به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: به استناد مصوبه هیات وزیران در ۱۹ خرداد ۹۷ وزیران و با توجه به بند ۱ مصوبات ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در  ۷ خرداد ۹۹ و درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان، به منظور صرفه جویی حداکثری و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق در فصل تابستان ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ تا ۳۱ مرداد ۹۹ از ساعت ۶:۳۰ تا  ۳۰: ۱۳ خواهد بود.

حسن ابراهیمی افزود: مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای، دستگاه‌های نظامی و انتظامی بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مربوط به ماده ۱۲ قانون امور گمرکی مشمول این ابلاغیه نیستند.

وی درباره ساعت کاری بانک‌ها نیز بیان کرد: ساعت کار ابلاغی فقط شامل واحد‌های ستادی بانک‌های استان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران افزون بر نظارت دقیق و جدی بر اجرای مفاد ابلاغیه، تمهیدات لازم را درباره کاهش مصرف برق و خاموشی وسایل برقی به ویژه تجهیزات خنک کننده در خارج از ساعات اداری در نظر بگیرند.

اداره‌های استان بوشهر شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند و پنجشنبه‌‎ها تعطیلند.

پارسال نیز ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر به منظور صرفه جویی در مصرف برق از شنبه ۱۸ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر کرد. سپس ساعت کاری از اول تیر به ۶:۳۰ تا ۱۳ تبدیل شد و از اول شهریور، دوباره به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برگشت.

همچنین سال گذشته، ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از شنبه ۲۳ شهریور تغییر یافت و به روال عادی ساعت ۶:۴۵ تا ۱۵:۳۵ برگشت.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.